torstai 6. joulukuuta 2012

Movie night♥

Heissaaan!
 
 
Olin Jennalla yötä, meil oli sellai leffa ilta Fasun (koira) kaa:)
Me viriteltii sellai hommeli, joho laitettii leffat ja herkut jne.
Herkkuina meillä popparia ja pipareita kaakaon kanssac: (dipattii
ne piparit kaakaoon)
 
Hommeli:) Jennal on myös nukkei, ni nyt kuvat niistä.
Ja yks yhteiskuva musta ja niistä:) (laatu on ystävä-.-)
 

Chiemiiii♥

Rikkuuu♥ (Sori noi kuva koot)
 
Minä + Chiemi & Rikku (ilmeelläXD)
Sitte pelattii Muuttuvaa labyrinttii:)

Jenna voitti kerran.
 


 

Ja mä kans:) (kone lagii...) sori jos näätte ton vääräs kohas)
 
Haaaaa! (sota huutoja)

Jenna räpsäs must kuvan. Ei yhtää väsyttäny:)

Sitte katottii pari leffaa:) The Simpsons movie (katottii
puoleevälii ennenku nukahin. hehheh)
American Pie (katottii eka) :)
Tollai kouluhomma Auringonkukat, sitä ei ehitty kattoo
(ja muutenki failaan siin alus)

 Muuttuvan labyrintin palanen:) Lepakko pala + mun ihana
vesimelooni kynsi. (yhen luokkalaisen tekemä)
 
Mun juoma: Vichyä ja jääpaloi ja noi hommelit tuol on viinirypäleit.
Toi on OIKEESTI hyvää:)
Kiitti Jenna et sain tulla teille eilen. Vietettii taas yks mahtava päivä<3
Kattokaas menin Jennalle suoraa koulusta.
 
 
Ja sitte suoraa Jennalta syömään naapuriin (serkuille) ihanaa itsenäisyyspäivä
lounasta; ite tehtyjä ranskiksii ja - nugetteja ja sen jälkee siikaa, hasselpakan
perunoita ja jotain muita perunoita. Ja sitte pirtelöä ja lettuja ite tehdyn
kermavaahdon kanssa. nam<3 ja nyt oon sitte ihan täynnä.
 
Kiitokset kaikille ihanille ihmisille:) Ootte mahtavia<3
 
 
 
Nukke asiaa!
 
Neito tilataan viimeistään tänä sunnuntaina ja tuleepi varmaan sitten
jossain vaiheessa tammikuuta:) Ootan jo ihan innoissani (innoissani
on kyllä hieman laimea sana) sitä ihanusta:)
 
Postaan sitten heti, kun
neiti on täällä. Harmittaa kyllä, kun ei jouluksi kerkeä (vaikka iskä
toisin väittääkin:) No katotaampa sitten kumpi on oikeessa:)
 
Mutta
laitan kuvia, kun olen neitokaiselle kodin sisustanut:) Keksin jo nimittäin
mihin hänet sijoitan♥
 
 
Koitan pysyä pöksyissäni♥
 
Paljon haleja kaikille: Nanna
 
ps. saa liittyy lukijaks, en mä pure:) mut ymmärrän, jos pidätte tätä tylsänä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti